wtorek, 13 marca 2012

Miło mi. Martyna jestem.

Nadszedł czas i na mnie..
długo zastanawiałam się nad tym jak zacząć, co pisać, o czym wam opowiedzieć by was zaciekawić, nie wymyśliłam nic. Zupełnie NIC. Więc jesteście skazani na moje kosmetyczne nudy, opowieści o mojej córce i o tym co się w moim życiu dzieje. Stwierdziłam że póki nie spróbuje, to się nie dowiem jak to jest ;D. Ale chyba każdy miał jakieś trudne początki by wbić się na szczyt. Jak będę pisać nudno i nie ciekawie proszę was poinformujcie mnie o tym. Tak dla ciekawskich - jestem Martyna. :)
z czasem będę wam więcej o sobie mówić :)

5 komentarzy:

  1. Baaaaaardzo do Ciebie podobna!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się to zdjęcie, Twoja córcia wyszła tu jak zawodowa modelka ;-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak słodko razem wyglądacie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. witam i powodzenia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju jeju jakie piękne dziewczyny :):) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń