piątek, 16 marca 2012

Krem BB Garnier - moja opinia

Duża część osób, które wypróbowały Beauty Balm Perfektor Garniera - czyli upiększający BB krem 5 w 1 nie dawały pozytywnej opinii na jego temat. Więc i ja podchodziłam do niego z takim nastawieniem, a tu takie zaskoczenie! ;)
Krem jest dostępny w dwóch odcieniach niestety, więc dla każdego chyba nie pasuje: cera jasna i cera śniada. Ja posiadam ten pierwszy.
Zadaniem kremu jest dawanie natychmiastowego efektu:
- nawilżania 24h
- wyrównania kolorytu
- ukrywania niedoskonałości
- rozświetlania
- oraz ochrony dzięki filtrom UVA/UVB - SPF15
Zawiera również witaminę C i pigmenty mineralne, które mają dawać efekt nieskazitelnej cery.
Stosuje sie go jak zwykly krem nawilżający, (niezadowolone dziewczyny zazwyczaj) nazywaly go podkladem, ale uwaga przeciez to nie jest podklad i nie za niego ma tu robic ;). Jak to na produkty Garniera przystało ma dosyć przyjemny zapach. Bardzo łatwo rozprowadza się go na buzi i szybko się wchłania.  Nawilżenie skóry jest mocno odczuwalne jak dla mnie to duży plus ale nie wiem czy nadaje się do tłustej cery.. Dość długo się czuję że na twarzy ma się "coś nałożone". Co do ukrywania niedoskonałości to nie mogę się wypowiedzieć na ten temat bo za bardzo nie mam co ukrywać ;p, choć moja macocha stwierdziła ze pozakrywał jej pękające naczynka kolo okolic oczu. Wyrównywać koloryt - hmmm.. to może i prawda tyle ze trzeba go stosować z umiarem, gdyż po nałożeniu za dużej ilości mogą się pojawić tzw. "plamy". Krem nadaje się świetnie w okresie letnim do codziennego makijażu "no make-up", czyli jak mamy jakiś dzień na leniuchowanie i nie chce nam się bawić w jakiś czarujący makijaż można zastosować tylko ten krem i np. tusz co da nam taki ładny i naturalny efekt. Zdecydowanie polecam wszystkim na wypróbowanie tego kremu, może komuś również podpasuje jak i mi. :)

1 komentarz:

  1. hej. :) zapraszam na moje pierwsze rozdanie: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/02/zapraszam-na-moje-pierwsze-rozdanie.html do wygrania lakiery i naklejki do paznokci oraz pędzelek do makijażu.

    OdpowiedzUsuń